Skip to content

Segítségnyújtás

Minden megrendelővel szerződés keretein belül kijelölünk egy fő kapcsoalttartót. Ő az, aki a megrendelő részéről elsődlegessen összeszedi a kérdéseked, ötleteket, amelyeket az előre leegyeztetett csatornákon már könnyen át tudunk beszélni. Általános tapasztalat, hogy idővel a fő kapcsolattartó mindennel képbe kerül a rendszer működéséről, így az esetlegesen előforduló problémák nagy részét is könnyen tudja kezelni. A fennmaradó eeteket pedig szintén könnyen át tudjuk beszélni és megoldani.

Ettől függetlenül a fő kapcsolattartón kívül is bárkitől fogadunk kérdést, ötletet vagy visszajelzést.

Adminisztrátoroknak

Amennyiben jelzést szeretne a rendszerrel kapcsolatban küldeni, kérjük jelölje meg a jelzéssel kapcsolatban, hogy hol, milyen menüpont alatt, milyen részen és milyen lépésekkel található és reprodukálható a jelzés témája. Szükség esetén készíthet képernyőképet is a könnyebb beazonosítás végett.

Szerelőknek

Amennyiben jelzést szeretne a Mechanic for AtlasSystem mobilalkalmazással kapcsolatban küldeni, kérjük bizonyosodjon meg, hogy a legfrissebb verzióját használja e az alkalmazásnak. Szükség esetén frissítsen. Ha jelzést témája továbbra is fennáll, kérjük az információt, hogy milyen részen és milyen lépésekkel található és reprodukálható a jelzés témája. Szükség esetén készíthet képernyőképet is a könnyebb beazonosítás végett.

AtlasSystem